Warunki i zasady uczestnictwa w szkolaniach

Płatność i faktura

Rejestracja na wybrane szkolenie następuje z chwilą wpłaty pełnej opłaty za szkolenie na rachunek bankowy. Opłaty należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych od dnia rejestracji. W przypadku braku wpłaty, rejestracja zostaje anulowana. Rejestracji należy dokonać za pomocą formularza rejestracji. Faktura pro-forma jest wysyłana drogą elektroniczną na życzenie klienta. Faktura VAT jest wysyłana w formie elektronicznej w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia.

Anulowanie i zmiana rejestracji

Prośbę o anulowanie szkolenia należy wysłać drogą elektroniczną na adres hello@agilebrains.pl. W przypadku anulowania rejestracji na miesiąc przed datą szkolenia, organizator zwraca pełną kwotę wpłaconą za szkolenie.

W przypadku anulowania rejestracji w okresie krótszym niż miesiąc uczestnik może wybrać wybrać jedną z dwóch opcji:
a) Wybrać inny termin szkolenia. Płatność przechodzi na nowo wybrany termin.
b) Uzyskać zwrot 50% kosztów szkolenia. Organizator zwróci 50% wpłaconej przez uczestnika kwoty w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania prośby o anulowanie rezerwacji.

Uczestnik szkolenia może w dowolnym terminie wskazać inną osobę na wykupione przez siebie miejsce. Aby tego dokonać należy wysłać taką prośbę na adres hello@agilebrains.pl z podaniem osoby, która dokonała rejestracji oraz danych osoby, która przejmuje rejestrację (Imię i nazwisko, adres e-mail oraz telefon kontaktowy).

Zastrzegamy prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zebrania się minimalnej liczby uczestników. W tym przypadku organizator zwraca pełną wpłaconą kwotę.

Prawa autorskie

Materiały szkoleniowe można wykorzystywać do własnych potrzeb, w tym do szkolenia pracowników firmy, w której pracuje uczestnik szkolenia. Zabrania się wykorzystywać materiały szkoleniowe do zastosowań komercyjnym, w szczególności prowadzenia szkoleń (z pominięciem przypadku opisanego wyżej).

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn